Monthly Archives: June 2006

some wierd stuff……

Okay something was sent to me today, it was some silly urban legends thing. Everybody remember the song “Love Rollercoaster” by the Ohio Players, right? Well In the song you hear a faint scream. I never really paid attention to it before, until this thing slowed that part of the song down….and yes you hear what seems to be a women screaming in terror. Well ummm……here read this….

Here’s how it goes…..
One day The Ohio Players were in the studio laying down Love Rollercoaster. In the other room, a photo shoot was taking place and the model was oozing honey all over herself. One shot required her to lay on a fiberglass surface and drip the substance over herself. As she did this, she realized she was stuck to the floor. The folks in the area had to tear her off of the surface, which resulted in the tearing of the skin off of her back and her legs and arms. She became so angry that she barged into the studio where The Ohio Players were laying down Love Rollercoaster and screamed her head off at the manager and threatened to sue the record company for everything they were worth. As the band was recording, the manager pulled out a knife on the model and basically stabbed her to death. The screaming was unknowingly recorded into the song, and was not discovered for a long time. That’s what makes this album great for me, the mystery and secrets behind it. See if you can find it, it’ll scare you silly

um yeah, FREAKY, huh?

3 Comments

Filed under daily life

BOOOM….THUMP…..SWISH….

Okay here’s is an detail description of the events that took place from 5:07 to 5:20 pm last night….

I was driving home listening to “Had A Bad Day”, which is a song I love, and beeboping in my seat, cruising at oooo about 70 miles per and hour. I look down at my clock on the radio and then all the sudden BOOOMM….THUMP THUMP THUMP….RATTLE RATTLE RATTLE….and SWISH…..(me) “That wasn’t my F’in Car was it?” (screaming). I look around and I didn’t hit anything and I’m still going down the highway in a straight line….then again BOOOM…THUMP THUMP…(me) “OH HOLY FXXX!!!” SLamming on my breaks, and serving to the right side of the road (which a ditch was). Looking into my rearview mirrow I see this black rubbery thing flying behind my car. I turn the radio off, roll down the window and I don’t hear the usualy Thump thump, you get when your tire is flat. (me) ‘Huh, must of ran over part of a semi blow out, nothing to worry about.” I drive on home. Get out of my car, and look at the right front tire, “HOLY SHIT!” I was looking at my tire, um…what was left of it. There was um, no tread left on my car, it was as bald as could be. (me) “Um that can’t be good.” I had to go to my nephews double hitter last night SOOOO i drove ooo so carefully and slowly, which btw is not me.

(now events from this morning).

Got up early this morning so I could go get a new tire, go outside and look down at the tire (me) “Well Shit”. THe tire was flatter than could be. I don’t have an air pump at my house, so again I drove slowly the 7 blocks to the gas station to air it up, yeah i know DUMB SUSAN, but I had to get it aired up in order to get a new tire. Sat at the tire place for like 15 minutes before they open and then pulled into the stall and they all looked at my car (dude) “Hmmm….yeah, that’s not good.” No shit shirlock, but I didn’t say that,he was a nice guy. (me) “I really don’t want a brand new tire, do you have a used one in good condition this size?” (Dude) “Man, sheesh, I don’t know…..let’s go outback and look.” visual discription of the dude…..greasy holey kahki pants, holy yellow mustard colored shirt, cigeratte hanging out of his mouth, shoulder lengthy creasy hasn’t been brushed for oh his entire life hair, and a hat. (me thinking) “I’m glad there are other people here, or going to the ‘back’ would be left up to him and him alone”. (me) “Cool”. So i following Mr. Cigeratte man to the back, and walk into the mountain of old tires. He finds one for me, a Goodyear. (dude) “This okay?” (me) “Sure, if you say so.” I don’t know it’s a tire dude, and I’m girl, looks fine to me. So he puts the tire on the car, plumbers crack and all, yeah nice thing to see at 7:30 in the morning. But like I stated he was a very nice guy, just um…a little um..greasy. He comes up to me (dude) “Well that’s 5.00 for the tire 5.00 for putting it on 10.00 for the balance of the tire, and are you wanting the old tire back.” (me) “Oh, no thank you.” (but really thinking) “What the hell am I going to do with a piece of shit left of a tire.” (dude) “Cool, but I’ll have to charge 3.00 to leave it.” (me) “Sure, no problem.” (dude) “Cool, that’s um..23.00 bucks.” So I write out the check and thanked him, and I was off on my way to work.

Phone rings, it’s my boss, (boss) “Susan, I told you it was fine if you were late, last night.” (me) “I just wanted to make sure, but I’m on my way right now, and OOOO I just passed part of my tire.” (boss) “Ooookkkayyyy…..see you in a little bit.” Yeah, I don’t think she was impressed, lol.

NOW TO EXPLAIN WHAT HAPPENED:

See somehow, and I don’t know how, all the freaking tread of my tire came off, BUT, the tire didn’t blow out, which I guess is very strange. When I told my mom this last night she stated “Well sweetie I’ll let you know that you do have a plot next to grandpa’s out at the cemetary, if anything ever does happen.” (me) “Well thanks for letting me know, because boy I sure was worried about where I was going to spend my eternity!!!” LOL.

4 Comments

Filed under daily life

Blubbering Idiot…

So no real topic for this entery, and I do apologize deeply for it.

I got up at 4:50 this morning,only after bein asleep for about 3 hrs, and I had to drive to Bartlesville to the weight clinic. Yeah, I knew it before i got on the scale. I didn’t gain any weight but I didn’t loose any either, how depressing!!!! I’m going to give myself 1 more month of this weight clinic thing (that has helped 2 times in the past) and if still nothing next month I’m done doing the 70 bucks amonth thing for no good reason.

Drama to galore at work, OMG! I’m not gonna get into the situations, but i’m just gonna say OMG, one more time for my sanity.

I emailed J today, we’ve been talking on and off for about 2 weeks. I don’t know where it’s gonna go, or if it will go anywhere, pfft…i don’t know…I do miss him ALOT!!!

Been thinking alot of a past boyfriend of mine, Nate, well yeah, I got a nice desturbing email from him about a month ago, he’s getting married in October, i was like “ppfffttt…whatever”. LOL. He couldn’t make up his mind when we dated if he wanted a freaking girlfriend, i don’t know, I learned my leason on that one quickly, don’t sleep with someone until you really know who they are! Yeah, not a good thing.

My bathtub drain is draining slowly, kind of like the pace of a snail, it’s really annoying. I put Draino in the drain, pfft, it didn’t help, kind of made it worse. *Shrugs*, this is why we need men around, lol.

My body is screaming baby, and my head is screaming NO NO NO NO. I only get this way after holding a baby, and I haven’t held a baby since my cousin and she’s um 2 1/2 now, lol. This is coming from a woman who really can’t stand children. Well I shouldn’t say that I like children, okay, that’s a lie, SOME CHILDREN ARE NICE, then there’s the others that you swear the movie the OMEN was based on, yeah, those type of children I don’t like. They make me scream and run the other direction.

My sister-in-law and brother keep joking for me to hurry up and get pregnant because they have dibs on my first born, lol. I’m always like, “Okay let me get right on top of that.” LOL. In actuality if this EVER did happen and i wasn’t married, I’d better move 4 states away, change my phone number and make it unlisted, BEFORE deciding on telling my mom. HEHEHE.

I’m not pregnant so no ideas should be forming in your little heads, lol, just is just what has been going through my mind for the last couple of weeks. You know it would be a whole lot easier if we could just get our selves pregnant, so we wouldn’t have to have those icky men attached to us as well, lol.

Told my SIL and brother the name I want to name my boy, and they laughed at it, and told me that I couldn’t possibly really mean that, and that no child should be tortured like that, I don’t think it’s a bad name 😦 *Sniff Sniff* I don’t see anything wrong with the name BENJAMIN do you?!? It’s just a name that I came up with when i was a kid, and my only boy doll (an imatation cabbage patch) name is Benjamin, and that is the only name for a boy that has EVER popped into my head, my mother hates it as well. 😦 I mean I wouldn’t call him BENJAMIN, I would shorten it to BEN, I think that is a strong name for a boy, and he can grow old with it.

See nothing much about nothing….sorry….scattered brained today….only 3 hrs sleep. Went to bed around 10 got back up at 11 not being able to fall asleep, went back to bed around 1:30, and when i layed down I was so fortuniate enough to lay in pee, yeah, that was a nice present!!! Got really angry put the pups in the cage, where they stayed for the rest of the night, and changed the sheets cleaned up the mess and finally went to sleep, but not before I started balling because I couldn’t go to sleep! I’m so pathetic sometimes LOL. I always hear about people crying themselves to sleep, which indeed I have done, but no one has ever heard of someing crying because they COULDN’T go to sleep. I just get so frustrated sometimes, I’m tired and I know i’m tired, and it’s like the brain JUST WON”T FREAKING SHUT UP!!!! It’s like HELLO, can we not worry about this UNTIL TOMORROW SLEEP DAMIT SLEEP! Nothing works, I try counting i’ve gotten to 2000 before and it doesn’t work, sheep just freak me out so i don’t eve go there, i try to think of happy things doesn’t work, try to think of sad things, doesn’t work. I finally give up and go take something that WILL WORK. Tylenol and NyQuil have become my best of friends. I don’t abuse them by no means. It is just sometimes a person just needs to go to freaking SLEEP! LOL.

Well I guess that is enough blabber for one night, I hope it makes sense. Again sorry for jumping around so much…….

1 Comment

Filed under daily life

Manic Monday….

Well not really, but I love the song either way. For about the past month now every morning when I get up to go brush my teeth, the thought of putting that toothbrush in my mouth makes me physically ill. It’s not becuase I put the brush to far in my mouth either, this is even before the brush enters my mouth. LIke this morning before the brush hit my lips I had to turn around and throw up in the toilette. Why this is happening I have no freaking idea!!!

This weekend was pretty much uneventful for me. I cleaned the apartment on Saturday and did laundry, and somehow I pinched a nerve or something in my lower left side of my back, right around the kidney area. I was fine for almost the whole day with the pain, it was just a nagging pain, but it got worse as I was sitting at the laundry mat waiting on my almost 20.00 worth of laundry.

When I got home it took me like 2 minutes to get out of the car, I couldn’t twist left or right, it hurt something aweful. Then I was putting the bed back together, and bent down to tuck the blanket and the sheets under the matress, this sent me straight to my knees in seering pain. It took all of my strenght just to scoot myself onto the bed, and I curled up in the fetal position and just cried it hurt so bad. Flash backs came to me from a couple of summers ago when the doctor thought that I was passing a kidney stone, but the only thing with this is it didn’t hurt to go to the bathroom, it just hurt do move. The pups jumped on the bed, and licked the tears off my face. Jade she started pawing the top of my head,and I think she put her two front paws ontop of my head, not for sure, but I know she started howling as I started crying. About 2 minutes of that I was okay to get back up, still hurting but not as bad. I got the bed made and went in and drew a steamy hot bath and took some tylenol pm and that seemed to loosen stuff up. I’m okay now, still a little tender in that area, but nearly as bad as I was saturday.

Yesterday I went to my parents house to get the pups nails clipped, since I seemed to nothing but butcher the heck out of the Thursday when I tried to do it. They have so much fun out there. My mom’s two weanies have this habbit of chacing the squirrel. Well Katie just looks at them like they are strange and does her own thing, and Jade was so cute, she had no idea what she was chasing after but she just ran with the other two!!!

Katie snapped at her first person yesterday. A stranger came up to pet her while we were outside, and when the lady bent down to pet Katie she snapped at her, this has never happened before. I apologized more then needed, the lady said that it was alright she’d snapp to if a stranger came up to pet her. I picked up Jade, and said “here you can pet the black one, she’s not vicious”. LOL. Jade just licked her to death. NOrmally this is what Katie does, but NOOOO, not that time….she must of been PMSing, lol.

2 Comments

Filed under daily life

Feeling pretty damn good…

Well it is 2:11 in the morning, and YUP I FEEL GOOOOOODDD!!!!! I do believe I have had to MUCH Rum and Diet Coke….

After work i decieded to go to a freinds to swim for a while, then I came home and cleaned up and went back out and we all ad the time of our lives. We partied hardy man! I somehow did not fall down this time!! HEHEHE. I’m home now (no I didn’t drive I had sober person bring me home), and i’m just blaring da music throughout my apartment, it’s great living on my own!!! LOL. When I lived at home with my parents I had to be very quiet and go right to bed. Other that the 15 stairs I have to climb to actually get into the apartment it’s great. I can run around do as I please, dance with the dogs, listen to music, right now I’m playing Vitamin C, Me Myself and I, I love that song! I love her! Did i just say that outloud? OOOPS.

You don’t realize how long it has taken me to post that paragraph! LOL. I know I have some spelling errors in there somewhere, but I swear I tried my best. HEHEHEHE.

Well I’m hungry I’m gonna go fix me something GOOD to eat. Why is it after drinking you always want pancakes and eggs? HMMMM….I’ll try to think of a good explanation for that in the morning as I’m recovery from the serious hangover that I know I’m gonna have.

Well I’m off….PEACE LOVE AND o well you get the point…NIGHTERS@!!!!!

3 Comments

Filed under daily life

Quiz Days…

Your Five Factor Personality Profile

Extroversion:

You have low extroversion.
You are quiet and reserved in most social situations.
A low key, laid back lifestyle is important to you.
You tend to bond slowly, over time, with one or two people.

Conscientiousness:

You have medium conscientiousness.
You’re generally good at balancing work and play.
When you need to buckle down, you can usually get tasks done.
But you’ve been known to goof off when you know you can get away with it.

Agreeableness:

You have medium agreeableness.
You’re generally a friendly and trusting person.
But you also have a healthy dose of cynicism.
You get along well with others, as long as they play fair.

Neuroticism:

You have high neuroticism.
It’s easy for you to feel shaken, worried, or depressed.
You often worry, and your worries prevent you from living life fully.
You tend to be emotionally reactive and moody. Your either flying very high or feeling very low.

Openness to experience:

Your openness to new experiences is medium.
You are generally broad minded when it come to new things.
But if something crosses a moral line, there’s no way you’ll approve of it.
You are suspicious of anything too wacky, though you do still consider creativity a virtue.

Your Scholastic Strength Is Deep Thinking

You aren’t afraid to delve head first into a difficult subject, with mastery as your goal.
You are talented at adapting, motivating others, managing resources, and analyzing risk.

You should major in:

Philosophy
Music
Theology
Art
History
Foreign language

You’re A Crazy Drunk

When you drink, you get wrecked – and it ain’t pretty.
What Your Sleeping Position Says

You have a passion for everything – including sleeping.
Outgoing and brash, you tend to still shock those who know you well.
You tend to be selfish. You are the most likely type to hog the covers.
You gravitate toward comfort and don’t like extreme situations.
How You Are In Love

You take a while to fall in love with someone. Trust takes time.

You give and take equally in relationships.

You tend to get very attached when you’re with someone. You want to see your love all the time.

You love your partner unconditionally and don’t try to make them change.

You stay in love for a long time, even if you aren’t loved back. When you fall, you fall hard.

1 Comment

Filed under daily life

Getting To Know Me Better

(i apologize for the all the gramer errors, however I am not going back and fixing them all….you’ll have to deal with my 8th grade education. lol).

Okay I have nothing really that intersting that has happened to me to post about. I know…I know….sorry!!! But however! I’m going to post some random stories that has happened throught out my life, just so you can know me a little bit better, well I guess I should say you can know the cluts in me better!

1985 AGE 5 – My mom took myself and 2 other girls over the school yard that was a 1/2 block away from our house to burn off some energy. I looked up at her and stated “I’m going to do the monkey rings.” And scampered off. She told me no, because I would get hurt. “I do it all the time with daddy.” I stated, she just shrugged her shoulders and said “Well when you get hurt don’t be surprised if I say ‘I told you so'”. Whatever that meant I was 5! I just continued to run towards the monkey bars, I climbed up and put both hands on the first ring. I hung there thinking, ‘k, hmm…’, I let one hand go to reach for the the ring in front, OOOPPPSSS, BOOM, straight to the ground I went. I started balling my freaking eyes out, like I was being murdered (so my mom tells me, lol). I remember her walking oh so slowly towards me, and thinking, “hurry mommy hurry” but all i did was cry. My mom states yes indeed she was walking slowly, she just thought that I hurt my butt and my feelings. Oh little did she know, when I stood up and started running towards her, because her ass (course I didn’t think those type of words until the age of 6) was not fast enought. She gasped at what she say. My arm had looked like it shrunk to half it’s size and it was all wombling back and forth.

I ended up having emergency surgery (only after we spent an hour at our local hospital for my parents to be told “we can’t do anything for her”. And we had to drive 45 miles away to Bartlesville to Jane Phillips Hospital), 2 pins put in to keep my elebow together, broke 2 bones in my wrest, and was in the hospital for 3 1/2 days, doped up on morphine, woohoo!!!! I learned my leason, NEVER DO THINGS WITHOUT MY DAD!!! (he was the one that always helped me do the rings, and made it seem like I did it myself).


1984 4 years old
– (this is not my clutz story) – I was walking to the bathroom and saw my brother jumping up and down on his bed, trying to pull his blinds down. I watched in amazement, I think because we were not allowed to jump on our beds, lol. Then I stated, reminding you I’m 4 years old, “You are gonna fall out that window.” I continued on to the bathroom. As I was in there I heard a big crash, and my brother say “Oh Shit!”. I got up from the pot, forgetting to flush the toilett, a nono in our house, and went to investigate. The only thing I saw as my brothers butt and feet the other half of his body was hanging out the window. I snickered and said “I told you so.” Off I went to get my mom, mainly to tattle tail on him. Well he got in trouble only after my parents rushed to the emergency room becuase he was bleeding everywhere. The next day when my mom was cleaning up the mess I brought my little chair out and sat down in it in the hall way shaking my head the whole time “i tried to tell him, but men, they don’t listen”.

1994 14 years old – I was away at church camp, having the time of my life. I was on swim break and had to use the restroom, they had pretty nice rest rooms but they were in this brick building that didn’t have roof. I went to go wash my hands after using the rest room and when I turned on the water I saw what I thought was a spider spreading out it’s legs, I screamed of course, and jumped back. As I jumped back I tripped over the concrete bench that was behind me. I went down and hard. I didn’t realize I was hurt until I tried to get back up. This was not accomplished until after 2 counsilors came in to see what was the matter and helped me up. I didn’t look down at my ankle until about three minutes after the incident, but when I did it had almost tripled it’s size and was turning a dark purple color. I started crying then, why is it when children realize that they are hurt that’s when they start to cry uncontrollably? *Shrugs* They helped me out to the pool area and put my foot into a bucket of ice water, on my god, i thought i was going to die then. A girl I had met at camp that week came out and asked, “Susan, where’s the spider you saw?” I told her that it was in the sink, she said oh, and snickered. I looked up at her and said “I’m afraid of spiders.” She lauged harder, by then I was getting angry with her, how dare she laugh at me when I was dieing! She disappeared and came back with her hand closed. “Is this what you saw?” She said and opened her hand, I closed my eyes I didn’t want to see the stupid ass spider that just about killed me. She told me to open my eyes, I did finally, and what was stairing back at me was nothing but a FREAKING FUZZ BALL!. (I learned, look before leaping).

1997 17 years old – I had an old car a 1979 Rivira (sp?) it’s was my pimp mobile, lol. Well we had the transmission worked on and someone the linkage got all screwed up and Drive was Reverse, Reverse was Drive, Park was Neatural, and Neatural was Park, I think you got the idea. Well I was the closing shift manager at Taco Tico in my town, and we were all leaving for the evening. I started my car like usual and I didn’t have to reverse it because i was parked in such a way that all i had to was crank the wheel to get out of my space. Well I was being BLONDE and not thinking I put my car into Drive and punched down on the gas. To my amazement I was going backwards. I almost hit one of my employees, well actually almost ran completely over him, but thankfully he jumped out of the way, and the rear end of my car went up the little side walk and then into the side of the builing. I stopped the car got out to make sure my boy was safe he was, but everyone was laughing their booties off. I properly manuevered the car forward this time and I left the biggest hole in the side of Taco Tico ever. (lesson learned, do not let highschool mechanics class fix your car, even if it is for free!).

1998 18 years old – I was all decked out in my skater jeans that would always get caught on the buttom of my doc martins. I was walking down the stairs at school on my way to stupid aerobics class. When the pants got stuck on the heals of my shoes which jerked me forward and I completely fell down the stairs. When I landed, I landed on my right foot right on the edge of the step, the doc martans I had on where ones that had a buckel on the sides of them, and my foot landed right on that part that that strap and the show meet togther. By this time I was so used to falling down stairs and crap that I didn’t cry, it hurt like hell but I didn’t cry. I got up and brushed my self off, thinking that I got away with no one seeing me. A girl on top of the stairs was starring down at me, and asked “are you okay?” She startled me, my face began to feel like it was on fire, “Yeah, sure I’m just fine, a clutz but just fine.” She turned around and walked off. I on the other hand hobbled to my class. I took my shoe off in the locker room. I had this big dent in the top of my foot and it was starting to swell fast (i sprained my ankle like 100 thousand times before this) so I quickly put my shoe back on knowing that my foot would not go back in once the swelling was compelete. I hopled to class, the teacher asked me why I was not dressed for class, I explained what happned. She told me to take off my shoe, I said I couldn’t do that. So therefor she didn’t believe me, and made me do the jump rope test anyways. I thought I broke my foot, oh god it was painful, I pleaded with my father to take me to the hospital and he said no way, you’ll be fine. Well a couple years ago I had a problem with heel spurs and went to the foot doctor, first words out of the doctors mouth when he looked at my foot was “when did you break your foot?” I told him the story, and he said “Well it didn’t heal right”. (Lesson learned “Father’s do not always know what is best!”).

Last one! Promise – 1996 16 Years old – I was sitting in my cousins living room, just chatting up a storm, and I was sitting in a rocker like a lady with my legs crossed. I got up to do something and fell flat on my face, skinning up my nose and chin. I forgot to uncross my legs before I tried to start walking. Yeah, that is the thing that still gets my family rolling on the floor to this day. They say “Yeah, Susan sure is a true blonde at times!” (lesson learned, family members NEVER LET YOU FORGET HOW STUPID YOU ARE SOMETIMES!!!).

Yeah i know i said the last one was the last one, but i thought of another one THIS ONE WILL BE MY LAST ONE.

1990 10 years old – I was playing in our back yard like I always did when I was a kid. I was in the biggest soccer game ever and it was up to me to score the winning goal, of course this was all in my head, lol, i had a pretty vivid imagination. Well I kicked the ball as hard as I could, the crowd cheered, my team won, I scored the winning point. Okay enought with the visual, when I kicked the ball it went over the fence and into the dogs pen. My dad kept the latch on the gate of the pen pad locked, because Sugar knew how to somehow get the padlock off the latch and and open the gate and let herself out. Well I was too lazy to go inside get the key go back outside walk to the back of the yard (the whole oh 100 feet of so), get the ball, get the dog back into the pen, go back inside to put the key back up, then go back outside. Who the hell has time for all that?!? So I just started climbing the fence of the pen. I got in the pen threw the ball over, walked over to Sugar and petted her, she drooled on my hand, I told her she was gross, and started back over the fence. I was almost over but I got stuck. I couldn’t move my foot any further, I thought my shoe lace was stuck, because it had happened before, I turned around to untie my shoe, I start screaming bloody freaking murder! To my horror the little spokey things that poke out ontop of a chain lenght fense was stuck in my ankle. It was the front part of the foot where the shin is connected to the ankel and then the foot, okay back to story, well it went through there and was trying to poke out on the ankle bone part of my ankle. I started screaming “Someone help me! Help! HELP! HELP!” I tried to get my ankle loose it wasn’t working you can only do so much with one hand balancing you the other tring to get your foot off, and the other free foot stuck in a hole in the fese so you don’t go sliding off the stupid thing. I swear I screamed for ever. I screamed and screamed and screamed for my mom and my dad who were inside the house 100 fee away. Nobody….I cried and screamed, and thought I was going to die and be eaten by birds, yeah I was dramatic hey I wanted to be an actress!!! Finally I saw this guy running down the alley way. He jumped over the fense and pulled my foot off, blood ooozing out of the puncture hole. He carried me up to the back door and rang the bell. For the 2 seconds we waited for one of my parents to open the door my foot was in a puddle of blood. I almost got sick. My dad answers the door, and says “May I help you” in that tone that really means who the hell are you and what do you want? The man explained what happened, my dad opened the door, he let the man leave through the front door. My mom had picked me up and put me on the couch, by the time dad was back mom was on the phone with the hospital. I remember her saying “NO…No…Yes…she’s very pale….no…yes…okay…thank you.” (me being pale not a good thing, i have year round wind rash on my cheeks, lot of people think i have rosasia i don’t though). She put pillows under my foot and gave me a blanket and a popcycle. “The doctor states that unless the bleeding doesn’t stop then there is no need to go into the hospital. YOu will how ever have to have a shot for tetnus.” Okay question, you just calmed down your 10 year old child, then you go off and tell them about a shot?!? Comeon get seriuos!!! I started crying again, and screaming. Yeah, my day was shot after that!

I’ll explain why I didn’t have to go to the hospital. I could move my foot, I had feeling and sensation in my toes, and it was a clean puncture wound. The doctor stated to my mom unless she couldn’t get the blood to stop by elevating it, then there is nothing he can do for a punture wound.

The lesson learned, take time out to do things right, short cuts only get you into trouble!

5 Comments

Filed under daily life